среда, 5 сентября 2012 г.


Модуль 10,11

Дізналася, що є фасилітація навчання і хто такий ФАСИЛІТАТОР! З’ясувала свою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів. Зрозуміла, що не можна  вирішувати за дітей, треба допомагати у вирішенні складних питань, поважати думку учнів.

Модуль 8 - Рефлексія

В групі ми обговорили  як краще  залучити учнів до процесу оцінювання. 
Проаналізували те, як  самі завжди проводимо оцінювання,  переглянули та оцінили приклади учнівських робіт.




Модуль 7-Рефлексія

Презентувала  приклад учнівської презентації!!!

Модулі 5,6 -Рефлексія

Протягом цих  модулів я  знайшла і зберегла  Інтернет-ресурси, які буду використовувати при вивченні обраної теми. 

Модулі 1,2 - Рефлексія

     Спочатку  з'ясувала для себе цілі та завдання тренінгового курсу Інтел "Навчання для майбутнього", ознайомилася з основними ресурсами тренінгу: посібником, сайтом освітніх програм, сайтом допоміжних матеріалів, Електронним довідником.  З колегами обговорила  шляхи розвитку в учнів навичок мислення вищих рівнів та навичок 21 століття. Систематизувала свої знання про метод навчальних проектів. Створила власну папку Портфоліо та блог... Цікаве тільки починається ...